31 Ağustos 2013 Cumartesi

Owl Nail Art - Elite 390


           Bu renge turuncu ağırlıklı kahverengi diyebiliriz sanırım.Daha önce hiçbir markada rastlamamış olduğum bu renge görür görmez aşık oldum.Ama yazın çok tercih edilebilecek bir oje değil.Daha çok sonbahar ve kış ayları için uygun.Kalın tek katta opak olabiliyor.Ama ben her zaman olduğu gibi 2 kat sürdüm.Kendisini eminönünden almıştım.Fiyatı 1 TL idi.Biraz yavaş kuruyor ama.Tek kullanmak yerine baykuş deseni yapmak istedim.Bence güzelde oldu ;) Eğer sizde denemek istiyorsanız nasıl yapıldığını buradan izleyebilirsiniz.



4 yorum:

Irmak dedi ki...

Çok tatlı olmuş hem baykuşlar hem de dallar :)

Nesesiz dedi ki...

Bende de fi tarihinden kalma bir elite oje var, ne kurumuş ne bozulmuş. O renkte de tek kattaki kapatıcılığını görünce hayran kalmıştım, keşke tekrar denk gelebilsem:)
Çok tatlı olmuş manikür:)

Unknown dedi ki...

Very cute!

Shemellon dedi ki...

Çok güzel baykuşlar:=)