6 Temmuz 2013 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss - 705 Reggae Splash




           Kate Moss seri ojelerden bir tek bunu sevmedim.Rengi elime çok gitmedi.Diğer ojeleri gibi tek katta sürülmedi.Tam 4 kat sürdüm :( Neyse ki kuruma süresi fena değil.




           Watsons mağazalarında Rimmel ojelerin fiyatında genel bir düşüş vardı.Bende bu düşüşten sıkça yararlanan biri olarak soldaki yeşil renkli ojeyi kaptım.813 numaralı ojenin ismi ise Round and Round The Garden.Bu renk gerçekten müthiş.Tek katta opak.Tam sonbahar ojesi.Sanırım bu sonbahar sık sık kullanacağım kendisini.
           Siz Kate Moss serisinde hangi ojeleri beğendiniz?

2 yorum:

Esra dedi ki...

sanırım aynısından ben de aldım.
tatilde sürdüm bunu. iki katta opak oldu. topcoat'suz denize girmeme rağmen neredeyse 1 hafta dayandı. sadece uçlardan soyuldu. helal olsun dedim
sen de 4 kat gerekmesi çok şaşırttı beni.

Poliship dedi ki...

Çizgi çizgi durdu bende o yüzden 4 kat geçtim :( birde az alıyorum fırçaya ojeyi çabuk kuruması için