14 Temmuz 2013 Pazar

PASTEL Magic Sand Matte Finish 720






           Pastel bu ojeleri ilk çıkardığında beyazda aklım kalmıştı.Çoğu yerde arayıp bulamamıştım.Kavuşup sürdüğümde ise tam bir hayal kırıklığı yaşadım.Fırçası benim tırnaklarıma göre büyük geldi.Ovallik olmadığı içinde sürerken çok zorlanıyorum.Kuruma süresi de çok iyi değil.Yapısını zaten çok sevemedim.Üstelik fiyatı da bu olumsuzluklara göre oldukça fazla.Yılan deseni yapmayı çok istedim.Ama oje sinirimi bozunca böyle desenli de çok hoşuma gitmedi.Malesef bu seri benden 5 üzerinden 2 puan aldı ve sınıfta kaldı.




     Magic Sand Matte Finish 720 & 74 (bu yeşil ojeyi tek geçerim ama )

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende beyazını almayı düşünüyordum fakat sen şimdi böyle söyleyince emin olamadım :(

Poliship dedi ki...

Ben genel olarak sevmedim.Eğer sevdiysen serideki diğer ojeleri ile aynı yapıda.