10 Haziran 2013 Pazartesi

Nicole by O.P.I Selena Gomez Collection


            Ahh bu Nicole ojeler beni benden alıyor.Öncelikle şişeleri beni çok etkilemişti.Kanada dan gelen arkadaşıma sipariş vermiştim ve 2 tane sewimli Nicole ojeme kavuşmuştum.Yapıları gerçekten harika ve uzun süre tırnakta kalabiliyorlar.Malesef Türkiye de hala satılmıyor.Satılıyorsa da henüz benim haberim yok.


             Selena Gomez koleksiyonu muhteşem 14 ojeden oluşuyor.7 adet simli ve 7 adet opak ojeden oluşuyor.Bu ara nail artta yeni bir akım olduğu için (Japonlar çok eskiden beri bu tarzı kullanıyorlar) bu ojeleri rahatlıkla karıştırarak kullanabilirsiniz.Aşağıda verilen örnek gibi.



            Çok basit ama muhteşem görünüyor.Benim favorim Pretty in Plum ile Confetti Fun dan yana oldu.Ya siz hangi ikiliyi beğendiniz?

2 yorum:

Melissa dedi ki...

Gorgeous colors!

Melissa
http://wildflwrchild.blogspot.com

Poliship dedi ki...

Hi melissa I follow you