6 Ocak 2013 Pazar

Catherine Arley Şansızlığı


           Yukarıda gördüğünüz gibi bir talihsizlik yaşadım.Sevgili ojemrujumrimelim de Catherine Arley sitesinde online shopu görünce bende hemen en beğendim ojeleri seçip sepetime ekledim.5 adet oje sipariş etmiştim.Ama malesef 2 sinin fırçası kötü geldi.İlk fırçam çok dağınıktı keserek düzelteyim dedim daha beter oldu attım.Ertesi gün bu ojeyi sürmek isterken  bununda fırçasının yarısı kısa yarısı uzun çıktı.Üstteki fotoğraf fırçanın yine biraz kırpılmış hali :)


           Tek kat Claire's  90 numaralı gümüş rengi oje üzerine 3 kat Catherine Arley 727 numaralı simli ojeyi sürmeye çalıştım.Ama fırçam bozuk olduğu için sürerken de alttaki katta bozulmalar oldu.




           Bu durumu sevgili Catherine Arley e sitelerinden mesaj olarak bildirdim ve yarım saat içerisinde telefonla birebir dönüş yaptılar.Üstelik çok da kibarlardı ve bana yedek fırça ileteceklerini beyan ettiler.Yukarıda görmüş olduğunuz 3 adet mis gibi fırçalarım jet hızıyla elime ulaştı.Aradıklarında saat akşam 6 sularındaydı.Ertesi gün fırçalarım elime ulaşmıştı.Bukadar hızlı olduklarına inanamadım.Gerçekten çok memnun oldum.Buradan bir kez daha kendilerine teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı.


3 yorum:

Esra dedi ki...

Harika olmuş! Farkettin mi bilmiyorum ama China Glaze Lorelei's Tiara 'nın aynısı olmuş!

Poliship dedi ki...

Canım çok benzemiyor.Bunun simlei çok minik.China Glaze 2 katta kapatır tırnağı.Bu okadar yoğun değil top coat olarak kullanılır.

Adsız dedi ki...

Nice glitter! I like your cat :)