29 Aralık 2012 Cumartesi

Rimmel London Precious Stones



           Bu oje sizede tanıdık geliyor mu?China Glaze Love Marilyn in tıpatıp aynısı.Hemde fiyat olarak daha ucuz.Artık watsons maazalarında metal rush ve precious stones serilerini bulabilirsiniz.Bir alana 2.si %50 indirimliydi ve ikisine 7,25 tl ödedim.Ojenin tanesi 5,5 tl.Tırnaklarımda 3 kat uyguladım.Baz rengi kullanmadım.Eğer kırmızı tonda veya gümüş tonda baz rengi kullanırsanız 2 kat hatta tek kat bile yeterli olacaktır.Kuruma süresi süper ötesi diyebilirim :) Çok hoşuma gitti.Yakında gri renkli olanınıda tanıtırım.İyi pazarlar ;)







           Bu da Bim den aldığım akat marka oje kurutucu.Kokusu çok hoş beğendim.Golden rose un kurutucusunu kullanıyordum.Onun kadar yağlı değil.Bu daha çok kolonya gibi.Simli ojede denedğim için açıkçası iyi mi kötümü anlayamadım.Ama fena değil.Fiyatı  yaklaşık 5 tl.

2 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bu ojeden bende de var harıka bır oje :D kurutucuyu yenı gordum bende ıstıyorum :D:D

Irmak dedi ki...

Dün bana da geldi bu ojeden ^^
Mutlu ama çok mutlu yıllar :)