24 Eylül 2012 Pazartesi

Golden Rose Rich Color 06



           Son zamanlarda hiç Golden Rose oje almıyordum.O üçgen şekli hiçbiryere sığmıyordu.Üstelikde 2-3 katta opak oluyor ve kurumuyordu.Hele de Rimmel London, Sally Hansen gibi oje markalarının fırçasına alışmışken.Ama Golden Rose yine bir atak yaparak kısa fırçalı oje serisini bizlere sundu.Üstelik şişeside düzgün olduğu için çok yer kaplamıyor :)




           Bu ojeleri övmek yetmeyecek.Fırçayı 2 kere hareket ettirmek yeterli bir tırnağı boyamak için.Sürülüşü çok kolay.Kuruma süreside oldukça iyi.Tek kat yeterli oluyor.Ama sanırım içlerinde bir buna tek kat yetmedi.2 kat sürdüm.İçerisinde altın rengi minik ışıltıları var.Rengide gerçekten çok hoş.Bu ojelerin baskıya uygun olduğunu duydum.Ama bu ojesi hiç uygun değil ondan eminim :)
Diğer renklerin hepsini almak lazım.Çünkü benden tam not aldı.Seriyi tamamlamak şart oldu.




                                                Tek olarakda güzeldi ama üzerine birşeyler kondurmak istedim :)

4 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bu ojenın 6 numarası şuan tırnaklarımda .) Hatta aynı oje yaa sen emın mısın canımm 7 numara mı bu? Acaba benim ojenın etiketi mi yanlıs renk aynı altın ısıltılar aynı bende 6 dıyor ama .) İlginc .)

Poliship dedi ki...

Ayyy canım doğru numarası 6 bunun :) Diğer renkleri daha güzel ben pek beğenmedim tırnakta duruşunu.Sen nasıl buldun?

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ben bayıldımmmmmmm bu renge .) .) Sanada cok yakısmıs bence bir sans daha ver ojeye .)

Poliship dedi ki...

:) Alix Avien in bu tonda bir ojesi var aynı şekilde altın simler içeriyor.O çok güzel.Belki onu ccok sevdiğim için bunu beğenmedim.