19 Mart 2012 Pazartesi

Son Aldığım Cici Ojelerim


          Limango da geçen hafta Isabelle Dupont da indirim vardı ve hemen aldım ojelerinden.2 tanede göz kalemi aldım bunların yanında.Ojeleri daha deneme fırsatım olmadı ama pembe ve tonlarını almadığım için pişmanım.Yine yeşil krizim tutmuş herzaman olduğu gibi.Göz kalemlerini denedim çok beğenmedim açıkçası.Sürümü biraz zor geldi.


           Dün havayı güzel bulunca Modaya yürüyüşe çıktık.Dönüştede yemek yemeye giderken alt katta bir parfümeriye girdim.Yaşlı bir çift işletiyormuş.Okadar tatlılar ki aşkları hala gözlerinden okunuyordu.Birde tatlı giyinmişler, amcam  takım elbise teyzem de şık, boncuklu hırka etek giymişti.Umarım bizde hayatımla böyle şık ve hala aşık bir çift oluruz :) Neyse bu şirin yerden Woo nun yeşil (yine yeşilin bir tonu :) ) ojesini kaptığım gibi çantama attım.Eve dönüş yolundada Chissa marka ojeleri satan parfümeriden tanesi 1,5 Tl ye bu şirin simli ojelerimi aldım.İçlerinde favorim tabiki de iri simli olanı.Az kalsın bu oje sanırım bende vardı diye almıyordum.Sonradan dank etti böyle iri değildi bendeki diye hemen bunuda aldım.


           Bu da numarası ve yakından görünümü.Chissa marka ojeye ben bayıldım.Kuruma süresi oldukça kısa.Ama her renk gitmediği için belli başlı renkleri getiriyorlar.Umarım değişik renklerini de tanıma fırsatım olur.
     

Hiç yorum yok: