12 Şubat 2012 Pazar

Fatih Ürek Dansı Nail Art








            Uzun zamandır aklımda olan bir tasarımdı.Nihayet bugün gerçekleştirebildim.Bugün hep evdeydim tam bir pazar miskinliği yaşadım.Keşke evide temizleyip toparlayan biri olsada bütün günüm temizlikle geçmeseydi :(
            Neyse gelelim nasıl yaptığıma.En altta 2 kat Rimmel London 610 Pompous ojesi var.Söylenene göre bu oje 60 saniyede kuruyormuş:Nasıl yalaannnnn.Öyle birşey yok malesef.Birde yazın deneyeceğim bakalım 60 saniyede kuruyormuymuş.Sonra üzerine hoş bir yeşil olan Claire's in 60 numaralı ojesi ile file üzerinden sünger baskısı tekniğini uyguladım.Daha sonrada yeni aldığım China Glaze Devotion ojesi ile süngerledim ve son olarak top coat sürüp Flormar dan aldığım taşlardan en küçük olanlarıyla süsledim.Umarım beğenmişsinizdir.İyi pazartesiler ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerin cok cirkin biraz bakım yapmalısın kesinlikle !!

Poliship dedi ki...

Teşekkürler önerin için.Ama ne kadar bakım yapsamda genetiğe yapabilecek bişeyim yok.En kötü bakmazsın olur biter.