13 Ocak 2012 Cuma

Rose Nail Art



           Bu marka ile tanıştığıma memnun kaldım.Ojeleri sade ve hoş.Kuruma süreside iyi.Özellikle işte bu tarz ojeleri kullanıyorum.Sade ve zarif.Bu ojeyi birde incilerle süsleyip denemek lazım.Bir ara onuda yapayım.Yarın Eminönüne gidersem bu markanın birkaç ojesini daha denemek istiyorum.


            Elite ojenin numarası 304.Hafif grimsi bir sedefli oje.


           Bu aralar gördüğünüz gibi güllere takmış durumdayım :) Baharı özledim galiba.


           Elite üzerine Pastel 74 ile m75 diskindeki dal desenini uyguladım.Flormarın nail art (NA06) ile m39 diskindeki gül desenini yaptım.Güllerin arasınada renk versin diye Golden Rose un altın simli nail art ojesiyle dokunuşlar uyguladım.


           İyi geceler...

1 yorum:

Kiymet dedi ki...

aaaaa bu gulleri cok sevdim ben:D
Ne guzel olmus, emegine saglik valla
ben hayatta yapamam:O

Sevgilerimle
http://kucukseylerr.blogspot.com/