24 Aralık 2011 Cumartesi

Turkey Nail Art


          Haydi yılbaşı yemeği hazırlamayaaa.Hindi dolması olmazsa olmazz :)


        Tabanda Rimmel' in yeni çıkardığı 520 camouflage chic ojesi ile Claire's in 78 numaralı hardal sarısı renkli ojesi yeralıyor.Tüy desenlerini m77 diskindeki desenle Moda nail art ojelerini kullanarak yaptım.Hindinin kuyruk kısmını Moda nın sarı, kırmızı nail art ojesi ve Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesiyle yaptım.Hindinin baş kısmınıda milattan kalma She' nin 28 numaralı kahverengi ojesiyle yaptım.




            Bunlarda tabandaki ojelerim.



          Bence sevimli oldu :)

3 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Cok tatlı olmus ellerin .) insan silmeye kıyamaz ya.. .)

Poliship dedi ki...

tesekkur ederim :)
hakkaten kıyamıyorum.bir gün daha idare etsin mecbur silicem :(

Artemis-Tanrica dedi ki...

Sen daha iyilerini yaparsin inanıyorum .)