18 Aralık 2011 Pazar

Tribal nail art


          Dünkü China Glaze ojemden sonra tırnaklarım uzaylı tırnakları gibi oldu yemyeşil :) Hemen kapatmak için bişeyler çizmek istedim.En altta China Glaze snow beyaz ojesini sürdüm.Üstüne de Golden Rose' un fantastic color serisinden 110 numaralı ojesini kullandım.Açıkçası bu oje pek hoşuma gitmedi.Altta beyaz kullanmazsam 4 kat istiyor yetmiyor yinede şeffaf duruyor.Altta beyaz kullanınca da kendi güzel rengini belli etmiyor.



          Krem rengin üstüne baş, orta ve serçe parmağıma Moda' nın siyah nail art ojesiyle çizgiler çizdim.Orta parmağom biraz yamuk oldu renkler karıştı birbirine.İşaret ve yüzük parmağımdada Flormar' ın kırmızı nail art ojesi, OPI' nin ski teal we drop ojesi (bu ojeme bayılıyorum,bitecek diye sürmeye bile kıyamıyorum ), Moda' nın beyaz nail art ojesi ile deseni uyguladım.Son olarakta Pastel' in Matte Top Coat' ını uyguladım.


Hiç yorum yok: