11 Aralık 2011 Pazar

Bir masum mor menekşe



          Bu ojeleri sürdükçe yazı özlüyorum.Gabrinin yaz renkleri insanın içini açıyor.Özelliklede şu soğuk kış aylarında.



          Taban rengi olarak Gabrini' nin M107 numaralı ojesi yer alıyor.Üstüne yine Gabrini'nin mor renkli ojesi ve Golden Rose' un nail art gümüş renkli ojesi ile http://www.yakaladinyakaladin.com/ dan aldığım disklerden B23 numara daki çiçek desenini uyguladım.
          Bu da yetmedi üstüne sarı ve pembe renkli noktalar kullandım.En son top coat yerine Elegant' ın, içinde pembe çizgili simleri bulunan ojesini(No:346)  sürdüm.Umarım beğenirsiniz :)


                                                   Bunlarda kullandığım ojelerin bir kısmı...

1 yorum:

Fluu dedi ki...

ayy süper bi blog bulmuşum ben =))) ya çok merak ettim bu mode nail art ların iğne ucuda varmı ve ne kadar ???